Eilen rupesin leipomaan, sämpylöitä ja jotain ihme keksejä.
En itse syönyt yhtään, mutta rupesin silti paistamaan jotain kasvispihvejä.
En viitsinyt eilen mennä lenkillekkään, koska kurkkuun sattui niin kamalasti.
Miksi minun piti mennä syömään ne?
En saanut yöllä unta, pyörin vaan ja sattui kurkkuun. Lopulta menin koneelle
ja nyt sitten olen ollut koneella siitä asti. Väsyttää hirveästi, mutta mitä sille mahtaa
etten saanut unta. Onneksi tänään on vapaapäivä.
Tänään en ole syönyt vielä mitään.
Ajattelin pärjätä koko päivä 300 kalorilla. En kyllä usko että onnistun siinä,
mutta pakko yrittää.
Tein eilen sellaisen ana-korun :)
Löysin kaapista nahkanarua ja laitoin siihen 4 punaista puuhelmeä.
Rakastan sitä!
voin lisätä siitä myöhemmin kuvan :)
Kommentit